Klagomål

Hjälp oss bli bättre!

Likvidum jobbar efter målsättningen att ha 100% nöjda kunder. Om det är så att du som kund har några synpunkter eller inte är nöjd med något så vill vi gärna höra detta. Det ger oss en möjlighet till förbättring. Vi tar gärna emot alla klagomål i första hand på tel: 08-12131471.

Om du inte är nöjd med svaret så kan du vända dig till vår klagomålsansvarig på mail klagomal@likvidum.se eller via post på följande adress:

Klagomålsansvarig

Likvidum AB

Arenavägen 41

121 77 Johanneshov

Vi bekräftar klagomålet och påbörjar en utredning senast 14 dagar från att ett klagomål ankommit.

 

 

Om du fortfarande inte är nöjd kan du vända dig till:

Allmänna reklamationsnämnden (ARN, nämnd för alternativ tvistlösning) www.arn.se, Box 174, 101 23 Stockholm.

Även Konsumenternas Bank- och finansbyrå, tel 08-225800, lämnar kostnadsfri vägledning.